wtorek, 16 lipca 2013

BOY LONDON│OLLA

Ostatnio znalazłam w internecie zdjęcia gwiazd m.in Jessie J i Rihanna, które na różnych częściach garderoby mają taki nadruk:

Zaciekawiło mnie to, ponieważ nie znam żadnej marki, która miałaby taki nadruk lub napis, więc od razu zaczęłam szukać. Pewnie byłam wtedy jedyną osobą, która nie wiedziała, że jest to jedna z kultowych, brytyjskich marek odzieżowych, która założona została już w latach 70. Jednak już w 200 roku znowu powróciła. 
Oprócz tego, że jest kultowa jest także kontrowersyjna - głownie symbolika. 

Ubrania Boy London to m.in t-shirty, bluzy, spodnie i czapki z daszkiem. Wszystkie te części garderoby utrzymane są w czarno-białych kolorach.
Szczerze mówiąc to nie kupiłabym sobie takiej bluzy czy spodni, ale chyba tylko dlatego, że to nie jest w moim stylu, ale myślę, że dla osób, które preferują bardziej "chłopięcy" styl i lubią duże bluzy lub czapki z daszkiem to firma Boy London będzie idealna. 

A czy Wam podobają się projekty BOY LONDON? Dajcie znać czy kupiłybyście sobie ubrania z tej firmy:)







2 komentarze:

  1. Mi bardzo podobają się ich minimalistyczne projekty :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) Każdy gustuje w czym innym :)
      Pozdrawiam, OLLA

      Usuń