wtorek, 23 kwietnia 2013

Casual │OLLA

Postanowiłam, że na moim blogu zacznę też wstawiać moje stylizacje. Oto jedna z nich. 
Nie jest to nic niezwykłego, po prostu postanowiłam zrobić stylizację dla dziewczyn bardziej w moim wieku ( 14-16 lat ). 
Do zwykłej, szarej podkoszulki dobrałam jasne jeansy, a na to nałożyłam czarny kardigan, który jako jedyny pasował do tych ubrań. Jeśli chodzi o dodatki to są one standardowe - torebka z zegarek. 
Ja widzicie stylizacja jest normalna, do szkoły lub wyjście na spacer. To moja pierwsza " sesja ", więc nie jest ona wystarczająco dobra. Zdjęcia robiła mi moją siostra Dagmara, więc przy zdjęciach było dużo śmiechu i mało profesjonalizmu, ale niedługo pojawi się więcej stylizacji, które mam nadzieję, że spodobają się Wam. 



?



Kardigan - Pull&Bear
Bluzka - no name
Jeansy  - New Yorker
Buty - no name
Torba - Cropp
Zegarek - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz