niedziela, 14 kwietnia 2013

Sport is good for health │OLLA

 Na pewno nie jedna z Was chciałaby mieć ładne i wysportowane ciało, ale żeby takie mieć trzeba wiele ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Jest to trudne i nie zawsze się chce, ale trzeba się zmusić i zacząć biegać, skakać i gimnastykować się. Pomyślcie jak możecie potem wyglądać :)
Wiele osób myśli, że kiedy ćwiczysz i zdrowo się odżywiasz to od razu chcesz schudnąć, ale to tak nie działa. To, że biegasz i robisz różne ćwiczenia nie oznacza, że masz zamiar schudnąć, po prostu prowadzisz zdrowy tryb życia. 

Istnieje wiele sposobów na to, aby ładnie wyglądać. Ja jakiś czas temu zobaczyłam na YT filmik z zestawem ćwiczeń kulturystycznych. Nazywa się to Aerobiczna 6 weidera. Czytałam, że wiele osób po takich ćwiczeniach straciło dużo wagi i ładnie wyglądało. Nie próbowałam jeszcze tych ćwiczeń, ponieważ jak na razie nie mam problemów z moim wyglądem ciała, ale próbuję zdrowo się odżywiać i wiele ćwiczyć ( zwłaszcza na w-f ), żeby nie mieć problemów w przyszłości.
Ale nie musisz dostosowywać się do porad i ćwiczeń jakie są zamieszczona w internecie. Możesz sama zaplanować sobie zestaw ćwiczeń jakie będziesz wykonywała w określonych porach dnia. 

Jeśli chodzi o jedzenia i diety to najważniejsze są witaminy, dużo owoców i warzyw. Oczywiście możesz zjeść czekoladę, która jest źródłem żelaza, ale z umiarem i nie całą tabliczkę na raz :)
Również możesz sobie zaplanować co będziesz jadła w określonym czasie. To nie jest dieta tylko po prostu zdrowe odżywianie, więc nie przesadzajmy z jedzeniem zdrowym rzeczy. 
Możesz zrobić sobie koktajl owocowy. Z rana najlepsza jest szklana wyciśniętego soku z cytryny z łyżeczką miodu na czczo. Nie jest wspaniałe, ale na pewno dostarcza trochę witamin na początek dnia.

Nie jestem specjalistką w tej dziedzinie, ale z własnego doświadczenia i z różnych artykułów wiem co piszę i myślę, że pomogłam osobom, które chcą się zacząć zdrowo odżywiać :)

Pozdrawiam OLLA ☺☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz