wtorek, 18 czerwca 2013

Weather is variable - Autumn │Ouella

Jesień to jedna z tych pór roku, kiedy chciałabym zamknąć się w swoim pokoju i nie wychodzić, aż do zimy. Na dworze prócz ładnych kolorowych liści nie ma nic. Ciągle deszcz. Tylko, że to jest akurat ta pora roku, gdy jest "szał" na swetry, a to jest moja ulubiona część garderoby (tak bardzo ulubiona, że noszę je nawet wiosną) Ale kto powiedział, że jesienią można nosić tylko ciemne kolory. Czasami wystarczy tylko jedna, kolorowa rzecz, jakiś dodatek i cała stylizacja nabiera rumieńców.

A co do tego jak ja ubieram się jesienią to są to bardzo proste i luźne rzeczy. Swetry, spodnie i buty, najczęściej są to trampki lub koturny. Postanowiłam, że moje codzienne stylizacje nie będą takie nudne i "szare". Postawiłam na więcej koloru i różnych dodatków, żeby stylizacje były ciekawe i przyciągały uwagę, nawet o takie porze roku jak jesień.

Jeśli i Wy lubicie trochę urozmaicać swoje jesienne stylizacje, to mam dla Was trochę porad jak możecie się ubrać :)
Swetry. To, jak już mówiłam moja ulubiona część garderoby. Jest kilka rodzai swetrów. Kardigany, swetry rozpinane, swetry dziane, męskie lub z golfem. Myślę, że do każdego z tych swetrów najbardziej pasuję jeasny. Zwykłe jeansy lub rurki. Widziałam jednak dużo dziewczyn, które do swetrów zakładały maxi spódnice. Ta opcja też jest dobra. Zresztą jak wiecie, warto czasami po eksperymentować ze swoim stylem. 
Jeśli chodzi o buty to niestety nie mamy dużego pola do popisu. Sandały i baleriny chowamy do szafy i musimy wyciągnąć coś cieplejszego. Jesienią bardzo często nosiłam koturny, które były moimi pierwszymi butami na wysokiej podeszwie (myślę, że na tych butach się nie skończy) i mimo, że po paru godzinach moje nogi były w opłakanych stanie to nawet dzisiaj nie odmówiłabym sobie założenia koturn gdziekolwiek idę. 
Oczywiście jest wiele butów, które możecie nosić jesienią. Jednak mi od jakiegoś czasu podobają się sztyblety. Fakt, buty wyglądają trochę jak kowbojki, których nie lubię, ale sztyblety świetnie wyglądają z rurkami i luźnymi swetrami lub koszulami w stylu oversize. 

 Dajcie znać jak Wy lubicie ubierać się jesienią. Może i mnie się coś spodoba :)

4 komentarze:

  1. Na jesień to chyba najlepsze kolorowe ubrania, aby poleprsyć sobie nastrój :)

    zapraszam do mnie :) http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jesienią stawiam na luźne rzeczy, ale kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zewnątrz szaleje lato (zdecydowanie za gorąco!) a tu taka jesienna niespodzianka, jak miło :-)

    Zapraszam serdecznie na małe rozdanie:
    http://czmiel.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienią stawiam na cieplutkie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń