środa, 6 sierpnia 2014

Memories From Warsaw│OLLA

Na początku chciałabym tylko powiedzieć, że TAK! żyję, nie utknęłam w warszawskim metrze, nikt mnie w Warszawie nie porwał. Siedzę sobie w pościeli i próbuję coś konkretnego tutaj napisać.
Na wstępie chcę również obiecać, że to już jest ostatni post, w którym pojawi się zdanie "wyjazd do Warszawy". W ostatnim poście przekroczyłam chyba limit ilości słów na W.

Warszawa to piękne miasto. Poranne przechodzenie obok restauracji i barów wypełnionych ludźmi, sklepów z niezliczoną ilością książek oraz ulic, na których buduję się nowe stacje metra jest czymś wspaniałym (no może odejmując to ostatnie zdanie) 
Przez kilka lat zwiedziłam wiele miejsc w Polsce jak i za granicą. Jednak Warszawa to najlepsze miejsce do zwiedzania, podziwiania, robienia zakupów oraz szukania inspiracji w modzie. 

Jestem z tej grupy ludzi, którzy na życie zdecydowanie nie patrzą przez różowe okulary, dlatego też kiedy pierwszy raz przejechałam się warszawskim metrem, modliłam się w myślach, żeby metro nagle się nie zatrzymało w zupełnej ciemności.
Całe szczęście tak się nie stało, jednak mimo wszystko sądzę, że była to moja pierwsza i ostatnia (!) przejażdżka podziemnym metrem. Oczywiście nie obyło się również bez kilkukilometrowego "spaceru" (w deszczu!!) spod Cytadeli Warszawskiej do Starego Miasta. 

Jeśli szukacie w stolicy miejsc, w których chcecie w zupełnej ciszy usiąść i poczytać (nie wiem dlaczego akurat na myśl nasunęło mi się czytanie) to zdecydowanie polecam Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego w Alejach Ujazdowskich. Ogród jest dość wysoko położony, dlatego możecie stamtąd podziwiać Wisłę, Pałac Kultury i Nauki oraz inne budynki. Jeśli już w tej zupełnej ciszy będziecie spacerować to uważajcie, żeby się nie zgubić, bo miejsce jest dość zawiłe.




Polecam też zwiedzić Stadion Narodowy. Jeśli traficie na dobrego przewodnika dowiecie się nawet ile centymetrów powinien mieć każdy kawałek murawy. Mimo, że całe zwiedzanie trwa koło trzech godzin to nie będziecie zawiedzeni.



Ostatnie miejsce, które chcę Wam polecić to Miejski Ogród ZOOlogiczny na ulicy Ratuszowej. 
Takiej ilości zwierząt w jednym miejscu to ja nigdy nie widziałam. Można zobaczyć m.in hipopotamy, żyrafy, zebrę, pingwiny i różnego rodzaju ptaki.  
Na oglądanie zoo powinno się przeznaczyć cały dzień, ponieważ miejsce jest bardzo duże i dwie godziny to zdecydowanie za mało na zwiedzanie :) 










Więc to już tyle z moich warszawskim wspomnień. Oczywiście jest ich o wiele więcej, ale nie chcę Was już zanudzać. Wystarczająco dużo pisałam o Warszawie, teraz czas wrócić do rzeczywistości. Główna i najważniejsza część moich wakacji już się zakończyła i teraz zaczynam intensywnie myśleć o nowej szkole. Co nie oznacza, że już na dobre będą się tutaj pojawiały takie krótkie i dość nudne posty. Wręcz odwrotnie! Może wreszcie nabierze mnie ochota na wyjście i zrobienie jakiejś "sesji" na bloga. Dopóki pogoda jeszcze sprzyja wyjściu w sukience, będę korzystała :)
 Pozdrawiam, OLLA


 ♥

1 komentarz: