piątek, 17 maja 2013

Everyday Makeup │OLLA

Wczoraj miałam okazję spotkać się z pewną osobą i nauczyć się malować. Nie, żebym nie umiała się malować, ale kilka podstawowych technik makijażu trzeba znać. Muszę przyznać, że wielu rzeczy nie wiedziałam i podczas robienia makijażu nie stosowałam się do nich. Ale od wczorajszej "lekcji" zacznę :)
Robienie jakiegokolwiek makijażu do dla mnie czarna magia. Nie lubię robić kresek, ponieważ nigdy mi nie wychodzą. Zresztą jak się ma wadę wzroku to trudno jest zrobić sobie kreskę bez okularów. Jednak mimo to malowanie się sprawia mi wielką radość. I myślę, że na moim blogu będzie się pojawiało więcej makijaży w moim wykonaniu. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. 

Makijaż, który zaraz zobaczycie był w całości wykonany kosmetykami firmy Oriflame, ponieważ pani, z którą robiłam makijaż pracuje właśnie w tej firmie kosmetycznej. Makijaż jest oczywiście dzienny, chociaż nie wiem czy poszłabym w nim do szkoły, to za duże ryzyko. A zresztą same oceńcie, na ile dobrze udało mi się wykonać ten makijaż :)







http://pl.oriflame.com/

Użyte kosmetyki:
  1. Oczyszczający korektor z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu.
  2. Podkład Everlasting - kolor Light Ivory.
  3.  Puder pyłkowy Oriflame Beauty Studio.
  4. Czarna kredka do oczu 
  5. Cienie do powiek Giordani Gold Dream Moments - kolory: jasny - Frosted Vanilla, ciemny - Caramelised Plum.
  6. Kredka Kohl ( na linię wodną ) - kolor nude.
  7. Tusz do rzęs Hyper Stretch.
  8. Puder w perełkach Giordani Gold.
  9. Zestaw do brwi Oriflame Beauty Evebrow Kit.




4 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż! Właśnie nadaje się do szkoły, bo go tak bardzo nie widac, a jednocześnie podkresla urodę.

    PS. Fajny blog, tylko mało postów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Mało postów i mało czasu :) Ale z zanadrzu mam wiele pomysłów i kilka wersji roboczych już jest, więc wpadaj jak chcesz :)

    Pozdrawiam, Ouella

    OdpowiedzUsuń
  3. wzorujesz się na zoe? (zoelli) bo troche ją kopiujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie kopiuję Zoe. Nawet nie próbuję :)

    OdpowiedzUsuń